marți, 23 iunie 2009

AMR

http://www.youtube.com/watch?v=xcNdgP3Gi_I&feature=related
5 zile! mai sunt 5 zile de complicaţii şi întrebări, de aşteptări şi nehotărâre. 5 zile de concentrare şi de planificare. 5 zile de civilizaţie impusă şi de grobianism împuţit. 5 zile până voi închide telefonul, casuţa de e-mail se va bloca, iar tastaura se va sfărâma.

Încă 3 zile de program tembel care-ncepe când vreau eu şi se termină la mama naibii înspre noapte, cu încărcătură fluctuantă de la messuială cronică până la nervi întinşi precum corzile de chitară. Chitară...

Mai sunt 2 zile. Atât. de data asta eu fac regulile jocului. E un termen limită pe care-l voi respecta şi-l voi impune cu sau fără cunoştinţă. Nu mai vreau penelope şi ulişi prinşi între pereţi de birou nu mă voi mai benocla tâmp înspre telefon. Am încercat, nu pot să-l fac să sune nici chiar dacă mă concentrez adânc şi-mi golesc capul de orice alt gând.

Andra, prosop, loţiune de plajă, bere, volumul 2, căşti, urma, două sute de mii scoici sparte-n 300 de mii de bucăţi, miliarde de alge uscate strecurate printre firele de nisip, valuri lăptoase spumegând, o mie de vise purtate de vânt departe-departe, tone de mujdei şi nici urmă de chitară, de tool, de lac bântuit de raţe, de webcamuri împiedicate-n miez de noapte, de emoticoane şi apeluri, de cafele-n creierii nopţii, de algoritmi, de ....de.

2 comentarii: