vineri, 17 iulie 2009

Scrisoare 5

Azi mi-e poftă să plec. Mi-am făcut bagajul virtual. Am nevoie de 2 tricouri şi gumă de mestecat.
de când planific plecarea asta...negândită...am redus la mai puţin decât nimic bagajul, te-am adăugat şi scos de pe lista de participanţi la ea după cum ţi-ai găsit timp să suni.
Încă mai tânjesc după schimbarea de peisaj, încă mă mai închipui picată de oboseală sub un brad semeţ şi nesuferit, dar sunt convinsă că mă voi secrestra la domiciliu şi în week-endul ăsta. Voi alerga pe dinăuntru, voi privi-nspre drumul ce se deschide binevoitor înainte-mi şi-mi voi adulmeca urmele paşilor.

Azi m-am gândit la tine mai puţin decât în toată vremea de când te-am întâlnit. Azi nu mi-ai spus nimic, azi nu m-ai mângâiat şi nici nu te-am chemat.
Nu te mai rog pentru că ştiu sigur că vei veni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu