luni, 8 iunie 2009

Azi ..

...am condus. Am făcut schimb de locuri cu Blondy şi m-am aşezat, după 3 ani, pe locul din stânga. Cu mâna tremurândă, am întors cheia în contact, am ridicat piciorul stâng de pe ambreiaj, exact aşa cum mă învăţase nenea instructorul, câte un pic, pic, am continuat să apăs acceleraţia delicat, cu vârful piciorului drept şi m-am trezit în mişcare. Restul operaţiunii tehnice e simplu pentru iniţiaţi: acceleraţie, foarfecă, ambreiaj, viteza a doua, a treia...am împins piciorul în pedală până la 120 km la oră. Am urcat pentru prima dată, aş fi vrut să-ntind mai mult drumul. Mi-am simţit fiecare particulă, fiecare gând desprinzându-se şi împrăştiindu-se.
 Însă n-am reuşit să-mi şterg monitorul din faţa ochilor, 4 rânduri, arial 8, se prelingeau pe parbriz: 2-3 ore, 2 săptămâni, om slab, m-am descoperit, le găsesc defecte, trebuie, ignore.
 
Nu pot să-nţeleg şi pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu