marți, 9 iunie 2009

Antisociala

Mihai: tu chiar atat de antisociala esti?
eu: dap
eu: cea mai
Mihai: cum poti sa fii asa?
Mihai: tu nu simti chiar deloc nevoia sa socializezi, sa fii si sa vorbesti cu cineva in carne si oase?
eu: poi...sunt obligata de cirumstante sa salut, sa vorbesc de complezenta
eu: toti cei pe care-i cunosc sunt previzibili
eu: la ce bun sa vorbesc cu cineva cand stiu deja ce-mi va raspunde?!
eu: pot sa-mi dau singura raspunsurile
Mihai: tu nu simti nevoia sa iubesti si sa fii iubita? tu nu simti nevoia de caldura sufleteasca si de comunicare?
eu: nu-s reptila
Mihai: cum poti sa fii atat de de gheata?
eu: chiar si ele au nevoie de afectiune
Mihai: nu pot sa te inteleg, pe cuvantul meu daca pot
eu: insa am primti atatea bobarnace si pot sa le miros atat de greu incat mai bine ma tin departe de pericol
eu: nu-i nimic de inteles
eu: am un prieten...de putina vreme
eu: zilele astea se va termina
eu: n-am nevoie de complicatii
Mihai: stai vesnic in fata calculatorului, participi la tot felul de concursuri online, pe care, nu vreau sa te descurajez, dar nu le vei castiga niciodata, si nu simti si tu nevoia unei mangaieri, a unui sarut...
Mihai: cred ca esti o fiinta tare ciudata
Mihai: o fiinta de gheata, complet lipsita de sentimente
Mihai: spui ca iti place imprevizibilul? vrei adrenalina?
Mihai: iti dau eu imprevizibil si adrenalina
Mihai: http://themorgue.hi5.com
eu: noo, nu-s de gheata, nu-s nebuna
eu: am prieteni exact cati imi trebuie
eu: ies atat cat am chef
eu: jumatati de masura nu-mi trebuie

Cred c-ar trebui sa-mi pun intrebari...

2 comentarii:

  1. What the..?! O_o
    [ ciupe, domnul mihai se simte bine? ]

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca erai de gheata nu cred ca mai eram prin preajma ta, reptila mea cu sange cald, ciupercuta mea imbulinata. Esti doar inconstanta. [hug]

    RăspundețiȘtergere