luni, 26 ianuarie 2009

It's just another day in paradise... 30.04.2008

Wow! Am reusit-o si p-asta! m-am trezit la 4 jumate, m-am tarat pana in statie unde, dupa o tigara care mai mult s-a fumat singura, m-am urcat in maxi. Catre capitala!!!!!!! Yeap! Imi intrerup vacanta pentru o zi de munca... Daca trebuie...cu placere 2 zile am lenevit, am mancat si, cu greu, m-am deplasat din fata calculatorului (desi n-am avut net ) pana in bucatarie sa mai gust (ink o data ) cate o prajitura ... Prea multa liniste! Prea putina lume si prea putina galagie! Am nevoie de energia de-aici... Hehe! mi-a intrat in sange orasu' asta nebun! Imi iau doza...si diseara...aksa! Note to myself: 2 ore de somn/ noapte nu sunt suficiente! N-au fost nici acum un an si nu vor fi nici peste o luna!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu