luni, 26 ianuarie 2009

Aventuri in capitala...sambata - 10.05.2008

Am reusit sa ma ridic din pat pe la 12 (as fi dormit mai mult, dar colegii mei de apartament sunt niste dragutzi si s-au gandit ca pe la 11 ar fi cazul sa ma trezesc ...usi trantite, tipete de parca ar fi vorbit cu cei din blocul de vis-a-vis , tropaieli de ziceai ca trece o herghelie de cai pe hol ) si, dupa minunate activitati administrative (spalat , si niste curatenie, numai putina), am iesit voioasa (desi incepuse sa ploua ) sa fac niste comisioane (parca asa traduc disteptii aia care fac subtitrarile de la seriale ). Si-aici incepe aventura: ma urc in 41, gasesc si loc (un nene se retrage cand ma vede apropiindu-ma de scaun) si vreo 2 statii merg linistita cu nightwish in urechi . Tramvaiul incepe sa se aglomereze (ca: de! ma apropiam de mall, draga, tot pustanu' fitzos si gagicutza minora si decoltata se ingramadeau pentru parada... ). Reusesc sa ma strecor pana la usa si ma proptesc la semafor (deh, provincialii ink mai citesc culoare rosie ca pe un STOP ). Si stau, si stau " bai, da' verde cand se face? " . Lumea trecea pe langa mine, eu, tot protzapita pe trotuar. Prind curaj si traversez si eu. Exact in secunda aia se gandeste o tanti sa-si impinga copila in soldul meu. . Se grabea si ea si s-o fi gandit, draga de ea, ca, daca ma opreste pe mine din fuga (cu copilu' ), poate sa ajunga mai repede . Ma impiedic in mijlocul strazii, imi iau cateva claxoane si cateva urari de bine, dintre care unele special pentru mama si fac un pas mare pana pe bordura. " Phew! am facut-o si p-asta! " Ajung intr-un final si-mi fac "comisioanele" si ma gandesc ca mai am nevoie de cateva chestiute (evident, mereu altceva imi este imperios necesar! ): baterii pt mp3 player, ca nu-s in stare sa-mi iau niste acumulatori , niste dvd-uri (nu s-a inventat inca emoticonul care sa ma descrie in fata rafturilor cu cd-uri, dvd-uri, si alte hgyglhi;igf-uri de gen ) si...poate gasesc si fardul ala verde-kaki-cu-doar-un-pic-sidef . Dupa ink 3 intersectii traversate in maniera asemantoare celei descrise mai sus, reusesc sa ajung la cora! Ma-ndrept ca un sacal infometat spre un carucior desfacut din rand si dau sa-l imping victorioasa (i-l furasem de sub nas unei cocoane fardate excesiv ). Stop! Abia atunci imi dau seama de ce caruciorul era lasat la o parte: avea o roata intepenita . Damn! Nu mai puteam sa ma intorc, cocoana era fix in spatele meu si ma temeam de violenta posetei. Imi trantesc rucsacul in el, imi sumetec manecile si Curaj! Reusesc cu greu sa ajung pana la intrare si, cand dau sa pasesc inauntru, caruciorul se proptise in covorul de la usa. Afurisitu' nu voia sa se miste si pace . Ma las cu toata greutatea ) pe maner si ridic roata buclucasa deasupra covorului . Am reusit! Si raman fixata in loc! WTF? tot Bucurestiul e la cumparaturi aici?! ...O mare de oameni! punct! (la intoarcere, un prieten avea sa-mi spuna ca, daca vreau sa cumpar ceva in conditii civilizate, trebuie sa ma duc luni seara) well! I had no fucking idea! vin din provincie! unde nici in ajun de Paste nu-i atata imbulzeala in magazine si...cred ca in tot cartierul meu nu-s atatia oameni Note to myself: no way I'm ever gonna get into a hypermarket on Saturdays!!!!!!!!! Pitipoanca din mine vrea sa-si mai ia un tratament de par si niste cosmeticutze si comit imprudenta de a ma indrepta spre raion... acolo am ramas fo ora...pe-o parte pt ca sunt sensibila la culorile apetisante ale diverselor recipiente si pe alta pentru ca n-am putut sa ies! Era plin! ziceai ca se decerneaza premiul pentru cea mai spalata, machiata, coafata, tamponata, inspray-ata femeie fix in seara asta si nu voiau sa piarda sansa de a participa! cu greu ma desprind din multime si ma lipesc de standul de lengerie intima. Numai barbati! rectific! numai barbati cu mutre chinuite si balutza in coltul gurii care dadeau din cap aprobator ori de cate ori prietenele lor le aratau sutiene cu push-up si balene de silicon si tanganei asortati, insfac ce-mi trebuia dupa lupte seculare (chiar toata lumea poarta 85 c???? ) si ma strecor printr-un culoar. Nu pricepeam de ce e liber pe-acolo ...hehe! era zona cu standuri (atent supravegheate de fitze angajate cu ziua ) de promovare a diverselor produse. Ma feresc de prima curajoasa, o fentez si pe-a doua si ma bag printr-un spatiu prin care sincer n-am crezut ca o sa-ncap . Imi incolteste un zambet de multumire in coltul buzei, dar ma trezesc cu un pliant in fata ochilor. omg! Astea m-au urmarit! am fost deconspirata! Il iau si o uschesc spre plante decorative si canapele colorate. aici, mai putini..., ma plimb in voie. Rezist cu greu tentatiei de a achizitiona un fotoliu haios (o si aud pe mama ridicand spranceana: "sa-ti iei para la tine, la Bucuresti, ca ma impiedic de ea prin casa!" .Promit solemn in gand ca data viitoare cand ma duc aksa sa-mi iau si fotoliul-puf cumparat intr-un acces de nevoie de confort pe care nu-l folosesc pt ca mi-e lene si uit mereu pe unde l-a ascuns mama . Pentru vreo 5 minute ma opresc in fata unei mese de calculator dragalase (pentru copii). noroc ca nu aveau decat una cu blatul de sticla si ma gandesc cu groaza ca sigur voi face buba daca o folosesc. O iau alene printre rafturi cu surubele, cabluri si furtunele... si nimeresc intre paturele, pernutze, covorase...Damn! I'm such a . Fug si de-acolo si zaresc pe un raft niste cutii cu cd-uri (generic vorbind ). Ma imping in carucior si tin mortis sa ajung pana la cutii. Bang! am provocat un accident de carucioare. " Scuze!" Impingatorul se uita pe sub sprancene la mine, ii zambesc si-i fac cu ochiul. Face o inspectie a caruciorului meu si se da la o parte Am scapat! Ajung la raftul impricinat si ma blochez! sunt 2837 de mii de feluri de cutii de-alea de care vreau eu sa cumpar. Mie imi trebuie dvd-uri. Ma uit la ele, incerc sa citesc specificatiile de pe etichete . Ma dau un pas inapoi si astept sa-mi vina inspiratie divina... 2 baieti se opresc in fata raftului. Eu, cu ochii pe ei. Cum pleaca ei, ma agat si eu de acelasi tip de cutie de care au luat ei (descopar ca mai devreme ma holbasem la cd-uri, nu dvd-uri toate arata la fel) Caut hartie cu desene pentru o tentativa de redecorare a camerei, nu gasesc, ma pierd vreo ora printre rafturile cu carti. Am descoperit "1001 filme pe care trebuie sa le vezi". Dap, faina! Dau o raita pe la bauturici si ma trezesc ca "arunc" in cos a six pack of solitos. Habar n-aveam ce e, dar am zarit o sticla pe un raft odata si m-a manat curiozitatea. O blonda decolorata cu pudra (cu radacinile crescute) se uita stramb la mine pentru ca domnul ei si-a tras cele 2 carucioare de iaurtele si branzici degresate din calea mea, dar se mai imbuneaza cand vede six pack-ul din caruciorul (habar n-am ce-i cu asta! probabil o fi nume de cod printre trendy-flendy ). Scanez casele de marcat, vad una mai libera si apas acceleratia! Phew! am ajuns. In fata mea o fata cu un cos cu varf! aoleu! Imi trece supararea cand simt ca ma bate cineva pe brat sa-i fac loc sa treaca la fata cu carutzul plin. Era Dorina Chiriac! Yuppy! uite-asa am ajuns si mai aproape de Florin Piersic Jr. Platesc inutil de mult pentru niste porcarii deosebit de inutile si plec. Domnul care statuse in spatele meu la coada se tine dupa mine. Ma intorc, ma stramb la el si ma opresc sa-mi pregatesc bagajul pentru drumul spre casa. In sfarsit afara! . Fumez o tigara pana la iesirea din parcare si ma indrept spre casa cu gandul la solitos si la salata pe care mi-am promis ca o mananc azi. Solitos nu e chiar grozav, poate de la a 2-a sticla sa mi se para mai bun , dar m-am ales cu o ciocolata dark orange.;) Ceau!

Un comentariu:

  1. Dupa descrierile tale, ma mai bucur inca o data ca nu am ales haoticul Bucuresti pentru maretele studii :D

    RăspundețiȘtergere