joi, 16 iulie 2015

Bilanță

33.
Rotund si frumos. Magic, zice-s-ar.

Anul trecut, pe langa urarile si cadourile de rigoare, am avut parte de cea mai frumoasa si neasteptata surpriza. Sunt norocoasa sa fiu contemporana si semiconcitadina cu trupa care-mi unge toate corzile; probabil de-acum toti cunoscutii ma stiu lesinata si negresit prezenta la concertele formatiei vocal-instrumentale uRMa. O prietena mi-a copt-o in stil mare si a aranjat ca vocea trupei sa ma sune si sa-mi cante la multi ani. Nu-mi amintesc ce i-am spus omului la telefon, stiu ca ma inecam de emotie inaintea fiecarui cuvant si ar fi avut toate motivele sa ma creada usor retarda.

Anul asta, aniversarea m-a prins in cea mai neagra perioada a vietii de jumatate de cuplu. Sunt cu garda jos si cu asteptarile inecate in ceai de musetel.
Cum oi trece de cumpana asta e marea provocare a treistreiului meu.
Anum asta imi doresc o busola, una desteapta si maaare, mare cat sa-l vad cu ochii mijiti de spaima.

O sa fie magic, stiu macar atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu