marți, 17 noiembrie 2009

Orgasm floral

De prin vară, împărăţia se preocupă şi mai în detaliu de imaginea emblemei, iar una dintre măsurile care mă fericeşte personal e aranjamentul floral pe care-l găsesc schimbat în fiecare luni pe birou, în dreapta. De obicei îs trandafiri sau crizanteme cu oareşce ciudăţenii de prin familia orhideelor, într-o săptămână mi-au adus şi frezii - mai-mai c-aş fi lucrat peste program de dragul lor - măcar de luni până miercuri e-o plăcere să mă cocoţ dimineaţa-n lift la gându' că le voi vedea pe frumoasele colorate cum zâmbesc parfumat din castronul lor asortat.

Lucrez cu oameni feluriţi, de toooate felurile. Printre ei se află şi una bucată muiere intrată în segmentul de treijde ani pe care-o bănuiesc de abstinenţă monahală şi nu exclud posibilitatea ca unele poteci să nu fi fost călcate vreodată. Crizele de isterie şi evidenta nevoie de afecţiune sunt deja obişnuite, daar...de când cu florile, care-s aşezate fooarte aproape de mine, de câte ori are ocazia, se-nfiinţează pe etaj şi nu pleacă până nu-şi arcuieşte spatele, cu un picior întins în spate în timp ce nasul i se apropie de aranjamentul floral într-o mişcare de du-te-vino asezonată cu gemete înfundate. Primele dăţi...mi s-a părut că-i e rău femeii, m-am ridicat şi m-am apropiat să văz de-o fi păţit ceva, dar n-am făcut decât s-o încurc(blush, whistle). acu-i un real ritual pe care zău că nu-mi dă mâna să-l întrerup, mai ales c-am văzut şi nişte ochi uşor daţi pe spate într-o după-amiază şi nişte roşeaţă-n obraji.

aa, nu mai vreau, frate, flori pe birou, m-am răzgândit! care-o vrei pe icsuleasca să se orgasmeze pe biroul tău?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu