marți, 10 noiembrie 2009

jinx de blog

am crezut că-i doar o întâmplare sau doar o părere de panicoasă. Ei bine, nu-i!

Când mai am vreme între două sarcini la ocnă sau seara, până când pleoapele mi se-ndrăgostesc, îmi place să mai citesc câteun gând, o păţanie, o ştire personalizată ori o poveste din viaţa celor care cuvântă (din păcate). Pe majoritatea celor ale căror scrieri le urmăresc îi cunosc în persoană, pe alţii doar din recomandări ori...întâmplare şi mă bucur de câte ori descopăr un condei special.
Însă, care n-am avut noroc pe lume, odată intraţi pe lista de stalkerit,toţi desenatorii mei de vise faine îşi găsesc alte preocupări: ba se-ndrăgostesc mai rău, ba sunt provocaţi profesional, ba achiziţionează un joc nou care le captează atenţia... şi eu rămân cu ochii la o listă de bloguri noi care nu are noutăţi decât o dată la 2-3 zile.
So, care vrei să scapi de monotonia scrisului zilnic, prezintă-mi-te şi-o să-mi trimit jinxul să te scoată din activitate.

Un comentariu:

  1. Hmmm, mi-as dori sa pot sa scriu zilnic, dar nu sunt incurajat suficient de mult :P

    RăspundețiȘtergere