miercuri, 23 septembrie 2009

Despre naştere şi dioptrii

ete, na, şi ce dacă nu mă îndeletnicesc cu alegerea şaibelor asortate şi nici vizită la cabinetul de planificare familială nu fac prea curând, ce? n-am voie să scriu despre informaţii pe care le primesc de prin toate părţile?!

Când am aflat, m-am pus pe-un râs isteric de se uita Mire cam într-o dungă la mine, acum îmi recunosc ignoranţa. Soooo, maaaare atenţie purtătoarelor de ochelari sau perechilor masculine ale purtătoarelor de ochelari: în timpul naşterii pe cale naturală, din cauza efortului depus de viitoarea mămica, există riscul ca valoarea dioptriilor să crească. Lla o documentare amănunţită am aflat că riscul e iminent pentru nefericitele cu dioptrii mai mari de 7, so...nu-i chiar un impediment pentru naşterea normală de care se tot feresc femeile nowadays.

Da' mai am o întrebare: viitorului fericit tătic, prin simpatie măcar, ce-i creşte şi ce-i scade în urma evenimentului?

Un comentariu: