miercuri, 15 iulie 2009

Scrisoare 4

Woody Harrelson!! Ăsta e! nu pot să-i reţin numele, nu pot şi pace. Încercam să-ţi spun că are rol principal în Transsiberian, l-am văzut în Seven Pounds, No Country for Old Men, White Men Can't Jump. De-abia ieri mi-am amintit. Data trecută când am vorbit despre el n-am reuşit decât după o săptămână, într-un context complet diferit, din senin, să mă luminez. Acum mi-am notat. Numai de n-aş uita unde...
Aseară am avut încă o revelaţie: ştiu un motiv pentru care nu-mi place să socializez. Obosesc. E mult prea complicat să participi la o discuţie, chiar şi de complezenţă, mai ales de complezenţă, şi să mai faci şi pe gazda bună.
Am vrut să le fac ceva de mâncare. I-am ţinut în bucătărie cu mine pe mătuşă-mea şi pe Mari, după vreo juma de oră, n-au mai rezistat usturimii de ochi şi-au ieşit. Probabil nu am atenţie atât de distributivă pe cât credeam...da, bucătăreala e o activitate..personală.

Prăjituri pentru toată ziua şi un tort cu cremă de lămâie pentru mine. O să-mi fie bine.

sau ???



Te-am visat întreaga noapte.
Cătălina

Un comentariu: