vineri, 24 iulie 2009

Joi, pe 23 - că n-am mai scris de mult

M-o lăsat iar singură Soarele meu, mă rog...nu singură de tot că badiguardu' purtător de arme ascuţite şade mereu prin preajmă, gata oricând de atac asupra unui posibil atacator sau a mea, depinde care pare mai gustos:D
So, o iau pe urmele Cetăţeanului cu povestioare dinspre seară, da' nu-i în totalitate meritul 'mnealui, obiceiul recenzor mi se-nfiripase cu ceva vreme înainte şi era moment aniversar, deci nu putea trece ne..marcat.
Din ciclul " Ce face o ciumpearcă la 27 de ani şi-o săptămână într-o seară banală, da' banală până la lacrimi provocate de loţiuni tonice şi gheruţe-nfipte-n piele", începem punctual:

Cea mai mare realizare a zilei: am luat făraş!!! În sfârşit putem să ne apropiem de mătură fără să ne furnice pielea!!! şi cârlige de rufe! Da, mamă, m-am făcut gospodină!
Juma de zi m-am rugat cu ceru' şi..berea de cam toţi onlainii din listă să preia frâiele operaţiunii de spălat haine cu toptanu'. Le lăsasem la-nmuiat şi m-a bântuit toată ziua grija lor (note to myself: nu te mai muta, deşteapto, în vreun apartament care n-are maşină de spălat automatică!!! O să-ţi rupi unghiile, degetele, coloana!). Şi din cauză că n-am făcut oferta nimerită, m-am procopsit tot eu cu febră musculară de la stors, limpezit şi stors din nou şi întins.:( plus neşte stropeli straşnice cu duşul buclucaş, câteva alunecări pe hol până-n poziţie de semişpagat, 2 seturi de idei reaşezate la locurile lor în urma impactului cutiei craniene cu dulapul nefuncţional din baie şi una şi bucată pisic înfiptă cu ghearele adânc în glezna dreaptă din cauză de speriat unul de altul.
Îmi amintesc cât mă hlizeam când vedeam câteun copchil atârnat pe după vreun buşchet cu picioarele date-n lături de câteo mamică pentru diverse nevoi fiziologice. Da, da, haios momentu', da' şi mai ... captivant e să vezi ciumpearcă prinzând din zbor pisicu' de 3 luni şi-l ţine agăţat de labele superioare deasupra toaletei motănoase întru golirea intestinului la locul indicat.
Concluzie 1: pisicu nu şi-a consumat inutil energia luptându-se cu mine, ăl mai deştept cedează primu',
Concluzie 2: dacă pisicu' mutulică miaună, nu miaună niciodată degeaba, ţine-te după el că vei afla ce-şi doreşte!
Aşe!!! trebile le terminarăm într-un final, am înşfăcat cutia de sana şi m-am proţăpit cu licuriciul în poală şi Ghinda în poala licuriciului la poveşti. Party of three!
Seară banală, cred c-am mai spus:P, cu chatuială seacă, cu poveşti, cu apă multă, cu blană lipicioasă, mentoale şi...Urma http://www.youtube.com/watch?v=bVgbVhFJLL0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu