luni, 26 ianuarie 2009

Like I should care?! 10.06.2008

De cateva nopti abia daca pun geana pe geana 2 ore cu totul, doza de cofeina s-a dublat si sunt un pachet de nervi! De ce, dracu, se incapataneaza toti sa ma scoata din minti?! Bai, ma doare-n cot ca pe pipita care s-a suit cu mine-n autobuz a parasit-o gagica-su! Poate a gasit omu' vreuna mai maleabila-n pat Asa ca nu te mai uita ca tampa la mine cu ochii inrositi de bocit toata noaptea! Fuck off! Nu ma interseaza nici ca bou' cu opel argintiu s-a trezit tarziu pentru ca si-a descoperit nationalismul din el si-a stat la bere pana la 3 dimineata sa sarbatoreasca un amarat de punct luat de selectionata lu' peste-prajit ! Da-te-n ma-ta de pe linia de tramvai ca oricum n-ajungi la timp la birou sau pe unde dracu iti bei cafeaua toata ziua! Si ar trebui sa-mi pese de ditai cucoana care invarte jdemii de milioane de lei mai noi sau mai vechi, care are si ea, mititica, probleme cu niste incalcari de lege (ca, Na! ii sta in drum codu' penal )dar se prezinta ca o lady...iese de la buda si zbiara ca nu mai e hartie igienica?! Pai sterge-te, cocoana, cu maneca! Si mi se rupe, la propriu, (nasturele, ca n-am dotari suplimentare ) de parerea imbecilului de la poarta despre fusta mea! Las-o-n pana mea sa stea rasucita si sa se aseze cum o vrea! I don't care!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu