luni, 26 ianuarie 2009

Din ciclul "da, sunt masochistă!"

Nu ştiu cine sunt şi nici ce vreau şi sunt îndrăgostită de ideea de dragoste, de cuplu care funcţionează în simbioză, de cuplu în care cei doi vinovaţi, deşi işi lasă suficient spaţiu să respire, au spasme groaznice când nu împart acelaşi gând, işi promit luna cu cerul şi algele de pe fundul mării şi poartă brăţări identice pentru a se recunoaşte-n mulţime!
La dracu cu cuplurile perfecte! Nu există! Nu există Făt-Frumos! şi dacă ar exista l-aş ucide cu mâna mea sau l-aş goni în braţele unei vrăjitoare nebune (ceea ce ar fi aproape la fel de dureros)! Nu vreau perfecţiune! Nu vreau ochi care să mă caute doar pe mine, vreau să mă găsească doar pe mine în vâltoarea dimprejur şi să-şi odihnească gândurile lângă tâmpla mea! Nu vreau declaraţii inutil aruncate, doar pentru înscrierea unei noi cuceriri în agendă, pot să mă trezesc oricând într-un pat străin şi să nu-mi pese! La dracu cu romantismele! La dracu cu strângerea de mână şi sărutul emoţionat pe obraz, lângă ureche, la dracu cu mesajele drăgălaşe şi promisiunile de iubire veşnică...ce, în câţiva ani, se vor transforma într-un război ca toate celelalte relaţii! Vreau acum, aici! vreau să-mi fac tatuaj cu numele lui şi vreau să mă doară al dracu când il voi scoate după 6 luni, atunci când îmi voi reveni în simţiri! vreau să îmi zvâcnească sângele-n tâmplă şi să n-am aer până în secunda în care sună la uşă! şi vreau să nu mă supăr când îmi va spune că gătesc execrabil, dar să-i arunc farfuria-n ochi şi el să mă iubească şi mai mult, s-o citesc in ochii şi în degetele lui! Acum şi aici! Nu mâine, nu peste 10 ani când copiii vor fi la şcoală şi noi vom fi plictisiţi şi frustraţi! Vreau să ştie mereu ce gândesc, dar să se prefacă, să mă întrebe înainte de a hotărî în numele meu, să ştie perfect măsura la pantofi şi să apară în 2 secunde de după colţ cu o pereche de şlapi atunci când încâlţările mi-au însângerat picioarele! Acum şi aici! Nu vreau jumătăţi de măsură! vreau tot ce pot lua de la el acum! În 2 luni s-ar putea să nu mai vreau să ştiu de el sau mă voi bucura pentru tot restul zilelor de el.....să nu se lase descoperit niciodată în faţa mea! Să fie mereu cu garda ridicată şi să fie pregătit să riposteze! să aibă mereu replica isteaţă la îndemană, alta de fiecare dată şi să fie plauzibil.Să se amuze la fiecare criză de isterie şi să-mi arunce un pahar de apă în faţă şi-apoi să mă sărute ca şi cum lumea s-ar sfârşi în secunda următoare. Şi să îndrăznească vreodată să se gândească măcar să mă domolească fizic!...Îşi va dori să nu mă fi cunoscut. Şi vreau să ştie de la primul sărut ca aş face orice pentru el şi să stăm în pat toată după-amiaza de duminică...şi să-mi spună că sunt prima femeie din viaţa lui şi să se joace cu mâna-n părul meu şi să-mi aducă un pahar de vin doar pentru că i s-a părut că mi s-au uscat buzele şi să mă sărute... Şi...la dracu cu romantismele şi relaţiile perfecte! O să-l urăsc după câteva luni şi voi uita că a ocupat vreodată locul de la margine...şi să-l revăd după câţiva ani...şi să mi se scurgă ochii după el, iar el...să nu mă mai ştie...

3 comentarii:

  1. dar ai perfecta dreptate...in locul sa cautam cai verzi pe pereti si basme, am putea sa cautam fericirea palpabila, la intensitati cat mai mari. lia_andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. La dracu', fată, cu tot ceea ce vrei tu în blogul ăsta. Eu te vreau pe tine! Așa cum ești, așa cum crezi că ești și mai ales așa cum vei fi azi, mâine,peste luni sau ani...

    RăspundețiȘtergere